Colecția de machiaj – Produse pentru față

Produse pentru față

Colecția de machiaj – primul articol din această serie, despre produsele pentru față deținute și câteva idei despre ele. |scurte review’uri & poze|

      Bună luni dimineața!!! Deoarece este început de an nou, m-am gândit să fac un „inventar” asupra colecției mele de machiaj.

      Cu ocazia asta, vă prezint și vouă ce produse am și câte un rezumat despre proprietățile lor. Dacă totul merge bine, luna ianuarie va fi dedicată în totalitate acestui subiect.

Produse pentru față:

      Când vine vorba despre machiajul feței, nu pot să spun că este punctul meu sensibil. Nu am nevoie de toate gamele de fond de tenuri sau baze de machiaj, ci doar de câteva produse bune și cu care mă înțeleg.

      În mare parte, mi-am găsit my all time favorites, dar păstrez un ochi deschis și pentru alte, eventuale, noi achiziții.

Produse pentru față – creme:

1. Serul „Perfect Picture” de la Kiko: îl am de la BB și îmi place să îl folosesc dimineața, deoarece are o formulă foarte ușoară și nu încarcă tenul. Dar, nu văd beneficii evidente de pe urma folosirii lui, așa că nu voi mai achiziționa un alt produs de genul acesta.

Perfect Picture-Kiko ealeganus

2. Crema Hidratantă Matifiantă de la „Farmec”: este de departe unul dintre my all time favorites. Special concepută pentru tenul gras/mixt, îmi oferă doza zilnică de hidratare, fără a-mi face tenul uleios și fără a-l încărca.

Farmec ealeganus

3. Gelul Reparator de la Ioma: așa cum am mai precizat, l-am achiziționat pe vremea când aveam probleme mari cu acneea. Acum îl folosesc doar ca bază de machiaj, dar după ce îl voi termina, nu voi achiziționa un alt produs de genul acesta. Nu că nu ar fi bun, doar că tenul meu nu mai are nevoie de el.

Repair Gel-Ioma ealeganus

Un review pentru acest produs pentru față, găsiți aici.

Produse pentru față – baze de machiaj:

4. Bază pentru pori „Prime and Fine” de la Catrice: o folosesc atunci când îmi fac un machiaj mai complex, nu pentru pori, ci pentru a-mi „umple” cicatricile lăsate de acnee. Având în vedere că își face treaba destul de bine și nu apelez la un astfel de produs foarte des, nu am motive să cumpăr un altul.

Prime and Fine-Catrice ealeganus

Produse pentru față – camuflaj:

5. Corector „Camouflage Cream” de la Catrice: unul dintre cele mai bune produse pentru față, fără îndoială un membru al my all time favorites. Acoperire mare și rezistență peste zi, la un preț mai mult decât convenabil. Perfect și pentru corectarea/iluminarea sprâncenelor. Îl recomand fără nici o ezitare.

Camouflage Cream-Catrice ealeganus

Un review al acestui produs pentru față, găsiți aici.

6. Anticearcăn „Liquid Camouflage” de la Catrice: este cel mai controversat produs din colecția mea. Deși este foarte bun, cu acoperire mare și rezistență peste zi (+waterproof), yo nu mă împac deloc cu el. Îl voi mai încerca și cu un BeautyBlender, iar dacă nici așa nu îmi place, categoric nu va deveni un produs preferat de mine.

Liquid Camouflage-Catrice ealeganus

Un review al acestui produs pentru față, găsiți aici.

Produse pentru față – BB/CC/fond de ten:

7. CC-cream „Nude Magique” de la L’Oreal combinat cu fondul de ten „Normaderm Teint” de la Vichy: este varianta mea de BB cream. Acoperirea fondului de ten, combinată cu textura produsului de la L’Oreal, rezultă într-un produs cu textură light, perfect pentru un machiaj ușor, de zi, mai ales vara. Fără îndoială, acest duo este un my all time favorites.

BB ealeganus

8. Fondul de ten „True Match” de la L’Oreal: care îmi place extrem de mult și este perfect pentru uzul zilnic. Nu încarcă tenul, oferă acoperire medie și rezistă eroic peste zi. Cred că va deveni un produs preferat de mine, fără îndoială.

True Match-Loreal ealeganus

Un review al acestui produs pentru față, găsiți aici.

9. Fond de ten de la Korff: este un produs dermato-cosmetic, din Spaghettiland. Are formula lui Photo Finish de la Catrice: acoperire mare, rezistență medie, perfect pentru un machiaj mai special. Ceva dificultăți la blend, dar va urma un review special.

Korff ealeganus

10. Fondul de ten „Dermablend” de la Vichy: este doar o mostră, dar având în vedere rezistența la transfer extrem de mică, sigur nu voi cumpăra varianta full-size. Deși acoperă foarte bine, cum toți știm, nu cred că merită toată această faimă. La fel, vă voi detalia într-un articol viitor.

Dermablend-Vichy ealeganus

Produse pentru față – pudre:

11. Pudra „All about matt!” de la Essence: arhi-cunoscută și pe merit, de altfel. Este perfectă pentru fixarea oricăror produse lichide/cremă și mai ales, pentru un efect matifiant. Trebuie neapărat să fac un review acest produs-membru al my all time favorites.

All-about-matt-Essence-ealeganus-709x1024

12. Pudră „Multi Glitz” de la Radiant: categoric nu merge folosită pentru fixarea machiajului, dar este grozavă pentru iluminarea pomeților sau ca fard de ochi.

Radiant ealeganus

Produse pentru față – bronzere:

13. Bronzing Powder de la H&M: mi se pare foarte ok pentru exersarea acestei tehnici, având un finish foarte discret.

H&M ealeganus

Produse pentru față – pudre de contur:

14. Matt Bronzer de la Catrice: este un alt produs care mă ajut să învăț despre contur. Ce îmi place este faptul că are subton gri, care am înțeles că este cel mai indicat pentru această tehnică.

Matt Bronzer-Catrice ealeganus

Produse pentru față – blush’uri:

15. Colour Adapting Blush de la Essence: este blush’ul meu de zi cu zi. Formula este foarte interesantă, deoarece adaptează culoarea în funcție de ph’ul pielii. De o fi sau nu așa, atât timp cât sunt atentă la dozaj, are un finish foarte frumos.

Hello Autumn-Essence ealeganus

16. Blush’ul „Colour Veil” de la Kiko: fiind mai pigmentat, îl păstrez pentru la vară, până atunci sperând că voi stăpâni și mai bine tehnica blush’ului.

Colour Veil-Kiko ealeganus

17. Blush’ul „Rock Attraction” de la Kiko: nu am avut curaj să îl folosesc încă, deoarece formula lui ca de plastilină, mă cam pune în dificultate. Voi cum ați folosi acest produs pentru față?

Rock Attraction-Kiko ealeganus

18. Blush’urile din trusele „Eye&Cheek palette” de la Sleek: deși sunt foarte frumoase și vestite, nu le folosesc decât atunci când fac un machiaj cu trusa respectivă. Știu că sunt foarte populare, dar pe mine nu mă tentează variantele full-size.

Sleek ealeganus

Produse pentru față – iluminatoare:

19. Highlighting Powder de la Catrice: îl folosesc zilnic și îmi place foarte mult. Având un finish discret, nu sare în ochi în caz de scăp prea mult produs.

Highlighting Powder-Catrice ealeganus

20. Iluminatorul „Beam of Light” de la Kiko: și pe acesta îl păstrez pentru la vară, deoarece este mult mai strident și cred că va merge perfect în acel sezon.

Beam of Light-Kiko ealeganus

Ei bine gagici, astea sunt produsele mele de față, pe care le dețin. Observați că nu sunt foarte multe sau foarte variate, ci alese mai mult după nevoile mele și după priceperea în ale folosi.

Pe  WishList ♥ am puține produse: 

  • o bază de machiaj de la MAC, pentru ocazii speciale.
  • un tub nou de „Prolongwear Concealer”, tot de la MAC, la fel, pentru ocazii speciale.
  • un fond de ten cu acoperire și rezistență mare, cel mai probabil MAC, tot pentru ocazii speciale.
  • un kit de contur, în culorile potrivite mie.
  • un set de blush’uri, în nuanțe light.
  • iluminatorul „Mary Lou” sau cum îi zice.

Ultimele trei dorințe, le voi duce la îndeplinire, doar după ce voi învăța și stăpâni bine arta conturului. Eventual, voi experimenta cu diverse texturi: lichide/creme/pudre.

Nu exclud nici posibilitatea de a încerca produsele de la Lioelle sau cum le cheamă. Nu cred că mă vor impresiona mai mult decât duo’ul meu fantastic, dar faima lor mă atrage.

Ei bine gagici, acesta a fost articolul de azi. Sunt curioasă ce produse ați încercat de aici, ce impresii v-au lăsat și de ce nu, dacă aveți niscai recomandări.

Următorul articol din seria dedicată colecției de machiaj, va fi despre produsele pentru sprâncene.

Astea fiind zise, ne citim data viitoare și între timp, nu ezitați să mă vizitați și pe celelalte rețele de socializare: Pagina de Facebook Instagram Instagram2 Pinterest Tumblr Google+ .

Ne citim data viitoare,

ealegănuș xXx

Aștept părerea ta :)

